Min Nya Bästis!

Heej JAg har Skaffat Bästis fast vi har lagt varandra som Flickvänner! <3
Hon heter Disney princess hon är så söt!!!!!
Ser ni,tro inte nu att jag är lesbisk för jag är inte det utan det är som Bästisar!
KOlla in min Älskling!
Vi är tvillingar visst är vi söta! ^^
KOlla vad hon gjorde ^^ Ohh.....Hon är så HImmla söt!
Fann älskarejjj mer Älskling du betyder Guld!!
Lite bilder på oss! ^^
Hihi.....Jag till Vänster och Prinsessan till höger! :)
Hiihii.....Älskar dej min Prinsessa du betyder allt i mitt hjärta och vi 4-ever!/Florran! <3

Kommentarer
Postat av: Disney Princess

Du är min älskl, älskarej snäckan

puss från mejj

2011-06-22 @ 20:21:19
URL: http://prinsessanstiara.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0